Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

sergi (799024) - ilustre recreativo (314426) » 193182322: T25/J6/VI

Liga 193182322 Información oficial sobre el partido 193182322 en Hattrick

15.11.2008 14:00:00
Liga: Temporada 25 / Jornada 6 / VI.488 (14806)

FrankeBuzz Alineación oficial del equipo 'FrankeBuzz' en el partido 3 - 1 ilustre recreativo Alineación oficial del equipo 'ilustre recreativo' en el partido
0 - 1 Dominiek Beer (4')
Manuel Harari (12') 1 - 1
Seppo Kalliosaari (25') 2 - 1
Agustín Miguel Ruffino (69') 3 - 1
FrankeBuzz Alineación oficial del equipo 'FrankeBuzz' en el partido 3 - 1 ilustre recreativo Alineación oficial del equipo 'ilustre recreativo' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
2 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
56 % Posesión 45' 44 %
59 % Posesión 90' 41 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 7
FrankeBuzz Alineación oficial del equipo 'FrankeBuzz' en el partido 3 - 1 ilustre recreativo Alineación oficial del equipo 'ilustre recreativo' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
FrankeBuzz Alineación oficial del equipo 'FrankeBuzz' en el partido 4 - 1 ilustre recreativo Alineación oficial del equipo 'ilustre recreativo' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 4.41Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.72Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
97,3 % 0,1 % 2,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FrankeBuzz

Goles Goles

  • 119 Minuto 12 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip FrankeBuzz va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Manuel Harari va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 1 - 1.
  • 121 Minuto 25 (Gol por el centro): Al minut 25 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Seppo Kalliosaari ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, FrankeBuzz es posava per davant 2 a 1.
  • 131 Minuto 69 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de FrankeBuzz va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Agustín Miguel Ruffino progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 17 (Ocasión por el centro): En Guillermo Alcaraz del FrankeBuzz ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local.
  • 231 Minuto 68 (Ocasión por el centro): Una bona jugada dels locals pel mig va deixar sol a en Seppo Kalliosaari. Malauradament, es va adormir a la palla preparant-se la pilota per xutar i un defensa li va prendre la pilota.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 73 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Ernesto Pastore.

ilustre recreativo

Goles Goles

  • 171 Minuto 4 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 4, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Dominiek Beer es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.