Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

the titu's team (799672) - D10'S (1417111) » 177595822: T24/J13/VII

Liga 177595822 Información oficial sobre el partido 177595822 en Hattrick

13.09.2008 15:00:00
Liga: Temporada 24 / Jornada 13 / VII.622 (38658)

the titu's team Alineación oficial del equipo 'the titu's team' en el partido 0 - 7 Ojos Negros FC Alineación oficial del equipo 'Ojos Negros FC' en el partido
0 - 1 Micha? Bokota (3')
0 - 2 Jerónimo Palencia (12')
0 - 3 Jerónimo Palencia (19')
0 - 4 Dan Falch (53')
0 - 5 Rune Isell (75')
0 - 6 Micha? Bokota (83')
0 - 7 Riku Kontulainen (84')
the titu's team Alineación oficial del equipo 'the titu's team' en el partido 0 - 7 Ojos Negros FC Alineación oficial del equipo 'Ojos Negros FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Destacado (10))
the titu's team Alineación oficial del equipo 'the titu's team' en el partido 0 - 8 Ojos Negros FC Alineación oficial del equipo 'Ojos Negros FC' en el partido
Tiene un resultado normal 0.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 8.16Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

the titu's team

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 27 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Miguel Beato de titus va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

Ojos Negros FC

Goles Goles

  • 171 Minuto 3 (Gol por el centro): En Michał Bokota donava l'avantatge pel seu equip al driblar amb el cos a un rival i marcar des de la frontal. Al minut 3 el marcador reflectia el 0 - 1.
  • 182 Minuto 12 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 12 de partit va donar a Negros l'avantatge per 0 - 2. Jerónimo Palencia en va ser l'anotador.
  • 183 Minuto 19 (Gol por la derecha): Al minut 19, Negros va augmentar el seu avantatge a 0 - 3, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Jerónimo Palencia, amb un xut sec des de la dreta.
  • 107 Minuto 53 (Gol evento especial tiro lejano (bp. o anot)): El jugador de Negros Dan Falch va anotar el 0 - 4 amb un xut impressionant des de 50 metres, que va entrar per l'escaire... quina gardela!
  • 182 Minuto 75 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 75 de partit va donar a Negros l'avantatge per 0 - 5. Rune Isell en va ser l'anotador.
  • 180 Minuto 83 (Gol de falta): Passaven 83 minuts quan en Michał Bokota va convertir en gol una falta des de 30 metres que va significar el 0 - 6.
  • 181 Minuto 84 (Gol por el centro): Riku Kontulainen va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 84, i va fer pujar el 0 - 7 per a Negros.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 18 (Ocasión por el centro): El porter local va fer una aturada impressionant a un xut a boca de canó de Dan Falch. Es va fer el gallet aixecant-se amb parsimònia del terra i menyspreant les felicitacions dels companys, però a la repetició es va veure que tenia els ulls tancats, i havia estat un miracle que hagués aturat la pilota.
  • 215 Minuto 56 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Només el mal estat del terreny de joc va poder aturar a en Michał Bokota que havia marxat de tothom gràcies a la seva velocitat de desplaçament. La pilota li va botar malament i va fer una mala passada.
  • 282 Minuto 59 (Ocasión por la izquierda): Alban Reinard, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 59 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Negros va quedar sense poder incrementar el seu marcador.