Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

LUGUITA F.C (1459793) - Corpus F.C. (440776) » 162075492: T23/J7/IX

Liga 162075492 Información oficial sobre el partido 162075492 en Hattrick

12.04.2008 15:45:00
Liga: Temporada 23 / Jornada 7 / IX.1065 (176560)

LUGUITA F.C Alineación oficial del equipo 'LUGUITA F.C' en el partido 11 - 0 Chulasos Alineación oficial del equipo 'Chulasos' en el partido
Casimiro Cendoya (26') 1 - 0
Berkant Karakoç (27') 2 - 0
César Cardoso (32') 3 - 0
César Cardoso (43') 4 - 0
Casimiro Cendoya (45') 5 - 0
José Arnaldo de Noronha (56') 6 - 0
José Arnaldo de Noronha (74') 7 - 0
César Cardoso (76') 8 - 0
César Cardoso (77') 9 - 0
César Cardoso (78') 10 - 0
José Arnaldo de Noronha (84') 11 - 0
LUGUITA F.C Alineación oficial del equipo 'LUGUITA F.C' en el partido 11 - 0 Chulasos Alineación oficial del equipo 'Chulasos' en el partido
11 / 11 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
5 / 5 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
3 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
84 % Posesión 45' 16 %
88 % Posesión 90' 12 %
Normal Táctica Normal
LUGUITA F.C Alineación oficial del equipo 'LUGUITA F.C' en el partido 11 - 0 Chulasos Alineación oficial del equipo 'Chulasos' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
LUGUITA F.C Alineación oficial del equipo 'LUGUITA F.C' en el partido 9 - 0 Chulasos Alineación oficial del equipo 'Chulasos' en el partido
Tiene suerte 8.56Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

LUGUITA F.C

Goles Goles

  • 123 Minuto 26 (Gol por la derecha): Els locals es van posar per damunt en el marcador amb un gol que significava el 1 - 0 al minut 26 gràcies a la jugada de Casimiro Cendoya, que amb una acció personal va penetrar per la banda dreta i va creuar la pilota suaument davant la sortida a la desesperada del porter.
  • 133 Minuto 27 (Gol por la derecha): Amb 27 minuts jugats, en Berkant Karakoç va augmentar l'avantatge de LUGUITA a 2 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 131 Minuto 32 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. César Cardoso es va introduir dins la defensa central al minut 32, i va aconseguir el 3 - 0 davant la cridòria del públic.
  • 132 Minuto 43 (Gol por la izquierda): En César Cardoso va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 4 - 0.
  • 132 Minuto 45 (Gol por la izquierda): Al minut 45, LUGUITA va aconseguir el 5 - 0 quan els defenses visitants van perdre la pilota davant de Casimiro Cendoya, que arribant per l'esquerra va driblar sense dificultats el porter i va empènyer la pilota al fons de la xarxa.
  • 131 Minuto 56 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que José Arnaldo de Noronha va aprofitar per marcar el 6 - 0 a plaer.
  • 132 Minuto 74 (Gol por la izquierda): En José Arnaldo de Noronha de LUGUITA va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 7 - 0.
  • 135 Minuto 76 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Quan tothom esperava el centre a l'àrea, en César Cardoso va xutar directament a porteria i va marcar el 8 - 0. L'experiència és un grau!
  • 131 Minuto 77 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de LUGUITA va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en César Cardoso progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 9 - 0.
  • 131 Minuto 78 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de LUGUITA va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en César Cardoso progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 10 - 0.
  • 131 Minuto 84 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. José Arnaldo de Noronha es va introduir dins la defensa central al minut 84, i va aconseguir el 11 - 0 davant la cridòria del públic.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 72 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Casimiro Cendoya de LUGUITA va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

Eventos clima Eventos clima

  • 302 Minuto 41 (Evento clima: lluvia, OK potente): El terreny de joc estava molt moll, però Alfredo Silva Pacheco estava fent un bon partit.

Chulasos

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 45 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Emilio Cadena de Chulasos va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.
  • 513 Minuto 86 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 86 del partit, Emilio Cadena de l'equip Chulasos, va haver d'abandonar el terreny de joc després de guanyar-se una segona targeta per tocar la pilota amb la mà.

Eventos clima Eventos clima

  • 301 Minuto 45 (Evento clima: lluvia, K.O. técnico): En Pedro Marsella va jugar per sota del seu nivell habitual ja que l'aigua i el fang que hi havia al terreny de joc no li permetien mostrar el seu millor nivell de joc.