Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

intermarco (439798) - Olimpia Dantesco (120081) » 130830901: T21/J11/V

Liga 130830901 Información oficial sobre el partido 130830901 en Hattrick

29.09.2007 14:00:00
Liga: Temporada 21 / Jornada 11 / V.159 (5672)

Asuron Alineación oficial del equipo 'Asuron' en el partido 6 - 2 Olimpia Dantesco Alineación oficial del equipo 'Olimpia Dantesco' en el partido
0 - 1 Gert-Marijn Warmerdam (31')
Fernando de la Zerda (34') 1 - 1
1 - 2 Les?aw ?achma?ski (41')
Krzysztof Slomkowski (42') 2 - 2
Jonathan Rubio (44') 3 - 2
Samu Assola (54') 4 - 2
Fernando de la Zerda (78') 5 - 2
Fernando de la Zerda (81') 6 - 2
Asuron Alineación oficial del equipo 'Asuron' en el partido 6 - 2 Olimpia Dantesco Alineación oficial del equipo 'Olimpia Dantesco' en el partido
6 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 3
3 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
47 % Posesión 45' 53 %
50 % Posesión 90' 50 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 6
Asuron Alineación oficial del equipo 'Asuron' en el partido 6 - 2 Olimpia Dantesco Alineación oficial del equipo 'Olimpia Dantesco' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Asuron Alineación oficial del equipo 'Asuron' en el partido 4 - 1 Olimpia Dantesco Alineación oficial del equipo 'Olimpia Dantesco' en el partido
Tiene suerte 3.96Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.93Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
94,6 % 0,2 % 5,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Asuron

Goles Goles

  • 113 Minuto 34 (Gol por la derecha): Gràcies a un bon atac per la banda dreta, el jugador Fernando de la Zerda de Asuron va aconseguir igualar el partit al minut 34, davant l'alegria dels aficionats: 1 - 1.
  • 112 Minuto 42 (Gol por la izquierda): Al minut 42 del partit, el jugador Krzysztof Slomkowski de Asuron va entrar per l'esquerra aprofitant un forat entre els defenses i va empatar el partit, davant l'alegria dels aficionats: 2 - 2.
  • 122 Minuto 44 (Gol por la izquierda): Asuron prenia la batuta de l'encontre al minut 44, quan en Jonathan Rubio va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 3 - 2 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.
  • 133 Minuto 54 (Gol por la derecha): El 4 - 2 va pujar al marcador quan Asuron va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Samu Assola des de dins de l'àrea.
  • 132 Minuto 78 (Gol por la izquierda): Al minut 78, Asuron va aconseguir el 5 - 2 quan els defenses visitants van perdre la pilota davant de Fernando de la Zerda, que arribant per l'esquerra va driblar sense dificultats el porter i va empènyer la pilota al fons de la xarxa.
  • 131 Minuto 81 (Gol por el centro): Al minut 81 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Fernando de la Zerda, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 6 - 2 per a Asuron.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 43 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Marc Labbé de Asuron la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 510 Minuto 72 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Samu Assola de Asuron la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

Olimpia Dantesco

Goles Goles

  • 118 Minuto 31 (Gol evento especial córner peinado): Dantesco va aconseguir el 0 - 1 gràcies a una jugada assajada de córner en què Sebastià Gilabert, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Gert-Marijn Warmerdam que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 171 Minuto 41 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 41, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Lesław Łachmański es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 1 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 38 (Ocasión por el centro): Al minut 38 de partit, Uffe Falling quasi posa per davant el seu equip però la seva mitja tisora va sortir desviada.
  • 251 Minuto 73 (Ocasión por el centro): Joakim Parensen va tenir un parell de bones oportunitats d'acostar al seu equip al marcador, però el porter Timoteo Rodríguez no es va rendir i va fer unes grans aturades.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 45 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Lesław Łachmański es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.