Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Suppaman Association Football Club (799777) - Lomeor (777696) » 116047108: T20/J12/IX

Liga 116047108 Información oficial sobre el partido 116047108 en Hattrick

16.06.2007 15:45:00
Liga: Temporada 20 / Jornada 12 / IX.1324 (176819)

Parranda Alineación oficial del equipo 'Parranda' en el partido 4 - 3 OLYMPIA 1986 Alineación oficial del equipo 'OLYMPIA 1986' en el partido
Stefano Clemente (11') 1 - 0
1 - 1 Stefano Pisani (14')
1 - 2 Leif Titze-Haubold (16')
Stefano Clemente (43') 2 - 2
2 - 3 Stefano Pisani (51')
Stefano Clemente (68') 3 - 3
Stefano Clemente (71') 4 - 3
Parranda Alineación oficial del equipo 'Parranda' en el partido 4 - 3 OLYMPIA 1986 Alineación oficial del equipo 'OLYMPIA 1986' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 3
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
2 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 1
1 Evento 09xLesiones 0
71 % Posesión 45' 29 %
77 % Posesión 90' 23 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 6 Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 9
Parranda Alineación oficial del equipo 'Parranda' en el partido 4 - 3 OLYMPIA 1986 Alineación oficial del equipo 'OLYMPIA 1986' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Parranda Alineación oficial del equipo 'Parranda' en el partido 6 - 0 OLYMPIA 1986 Alineación oficial del equipo 'OLYMPIA 1986' en el partido
Tiene mala suerte 5.52Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.09Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Parranda

Goles Goles

  • 121 Minuto 11 (Gol por el centro): Stefano Clemente va donar a Parranda un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 112 Minuto 43 (Gol por la izquierda): El públic va saltar d'alegria quan Stefano Clemente va enviar l'esfèrica al fons de la porteria amb una gran rematada després d'una centrada des de l'esquerra, aconseguint així el 2 - 2 al minut 43.
  • 112 Minuto 68 (Gol por la izquierda): Parranda equilibrava la balança al minut 68. En Stefano Clemente, veient metres per endavant, s'escapolí com una llebre per l'esquerra. L'esbufegada va valer la pena ja que va deixar el marcador 3 a 3 i el seu equip amb opcions de guanyar.
  • 123 Minuto 71 (Gol por la derecha): Passats 71 minuts, Stefano Clemente, per la dreta, va fer una bona finta superant la defensa que havia quedat descompensada i va marcar el gol que suposava el 4 - 3. Parranda es posava per davant!

Ocasiones Ocasiones

  • 213 Minuto 39 (Ocasión por la derecha): Després de 39 minuts, Aurelio Bailer va tenir l'empat a les botes però no va encertar a marcar des del pic dret de l'àrea gran quan tothom esperava el gol.
  • 221 Minuto 50 (Ocasión por el centro): En Álvaro Baeta del Parranda ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local.
  • 213 Minuto 63 (Ocasión por la derecha): El Parranda va treure un servei de banda a prop del córner dret molt llarg. La pilota va arribar a l'àrea petita i en Aurelio Bailer la va pentinar, però no hi havia ningú esperant al segon pal.

Lesiones Lesiones

  • 095 Minuto 67 (Lesión): Parranda es va veure obligat a realitzar una substitució, ja que Fatih Şükür no podia continuar jugant. El jugador va sortir del terreny de joc queixant-se de la dura entrada que havia rebut, mentre entrava David Valdés al camp.

OLYMPIA 1986

Goles Goles

  • 163 Minuto 14 (Gol por la derecha): El jugador visitant Stefano Pisani va aconseguir empatar 1 - 1 al minut 14 mitjançant una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 116 Minuto 16 (Gol evento especial rápido + pase): L'espectacular velocitat del llampec Carlos Saúl Maroja sempre és una garantia. Al minut 16, una ràpida acció individual seva va permetre al seu company Leif Titze-Haubold marcar el 1 - 2 per al Oncho.
  • 173 Minuto 51 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Stefano Pisani va poder marcar tot sol el 2 - 3.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 66 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Magne Bye de Oncho amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.