Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

F.C.Skiles (47641) - Musho Beti (773248) » 115760312: T20/J1/VI

Liga 115760312 Información oficial sobre el partido 115760312 en Hattrick

31.03.2007 14:00:00
Liga: Temporada 20 / Jornada 1 / VI.407 (14725)

Hyrule Alineación oficial del equipo 'Hyrule' en el partido 5 - 0 Musho Beti Alineación oficial del equipo 'Musho Beti' en el partido
Leopoldo Jacinto Belmar (2') 1 - 0
Leopoldo Jacinto Belmar (10') 2 - 0
Leopoldo Jacinto Belmar (15') 3 - 0
Leopoldo Jacinto Belmar (27') 4 - 0
Leopoldo Jacinto Belmar (28') 5 - 0
Hyrule Alineación oficial del equipo 'Hyrule' en el partido 5 - 0 Musho Beti Alineación oficial del equipo 'Musho Beti' en el partido
5 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 1
4 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 1
0 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
69 % Posesión 45' 31 %
69 % Posesión 90' 31 %
Normal Táctica Presionar Nivel de táctica: 4
Hyrule Alineación oficial del equipo 'Hyrule' en el partido 5 - 0 Musho Beti Alineación oficial del equipo 'Musho Beti' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Hyrule Alineación oficial del equipo 'Hyrule' en el partido 5 - 0 Musho Beti Alineación oficial del equipo 'Musho Beti' en el partido
Tiene un resultado normal 4.81Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.05Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Hyrule

Goles Goles

  • 121 Minuto 2 (Gol por el centro): Hyrule va aconseguir el 1 - 0 que desfeia l'empat quan al minut 2 Leopoldo Jacinto Belmar va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.
  • 131 Minuto 10 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Hyrule pel centre va donar un gran resultat: el gol de Leopoldo Jacinto Belmar va posar el 2 - 0 al marcador.
  • 131 Minuto 15 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Leopoldo Jacinto Belmar es va introduir dins la defensa central al minut 15, i va aconseguir el 3 - 0 davant la cridòria del públic.
  • 133 Minuto 27 (Gol por la derecha): Hyrule va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Leopoldo Jacinto Belmar va poder fer el 4 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 131 Minuto 28 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Leopoldo Jacinto Belmar es va introduir dins la defensa central al minut 28, i va aconseguir el 5 - 0 davant la cridòria del públic.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 69 (Ocasión por la izquierda): En Óscar Morales, en situació d'extrem esquerre, va intentar marxar del seu marcador però aquest va allargar la cama i va aconseguir robar-li la pilota netament.

Musho Beti

Ocasiones Ocasiones

  • 253 Minuto 63 (Ocasión por la derecha): Musho van seguir progressant per la banda dreta. Helmut Kalek va tenir la seva oportunitat al minut 63, però la defensa local estava ben organitzada i va poder aturar l'atac.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 29 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Driekus Ytsma de Musho va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 514 Minuto 78 (Tarjeta roja directa): Al minut 78 en Glenn Hyde va acostar-se a un rival que el tenia amargat i li va fotre un cop de cap al nas que el va deixar xato. Després d'això, amb una inusual calma i enteresa no digne del que acabava de fer, va anar caminant tranquil·lament cap als vestidors sabent que l'àrbitre li ensenyaria la vermella directa.