Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

oreyrega (1337786) - Real Betis Fútbol (794111) » 101056351: T19/J7/IX

Liga 101056351 Información oficial sobre el partido 101056351 en Hattrick

20.01.2007 15:40:00
Liga: Temporada 19 / Jornada 7 / IX.725 (60996)

putxinel.lis Alineación oficial del equipo 'putxinel.lis' en el partido 7 - 1 REAL MACHINE FC Alineación oficial del equipo 'REAL MACHINE FC' en el partido
0 - 1 Telmo Geraldes (16')
Józef Weso?ek (26') 1 - 1
Ernesto Nieuwenbroek (28') 2 - 1
Iker Manzo (52') 3 - 1
Leonardo de San Vicente (62') 4 - 1
Józef Weso?ek (74') 5 - 1
Han Ka-Fai (80') 6 - 1
Carlos Hernán Yarza (88') 7 - 1
putxinel.lis Alineación oficial del equipo 'putxinel.lis' en el partido 7 - 1 REAL MACHINE FC Alineación oficial del equipo 'REAL MACHINE FC' en el partido
7 / 9 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
4 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
81 % Posesión 45' 19 %
83 % Posesión 90' 17 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 7
putxinel.lis Alineación oficial del equipo 'putxinel.lis' en el partido 7 - 1 REAL MACHINE FC Alineación oficial del equipo 'REAL MACHINE FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
putxinel.lis Alineación oficial del equipo 'putxinel.lis' en el partido 6 - 0 REAL MACHINE FC Alineación oficial del equipo 'REAL MACHINE FC' en el partido
Tiene un poco de suerte 6.18Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

putxinel.lis

Goles Goles

  • 111 Minuto 26 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 26, Józef Wesołek de putxinel.lis empatava el partit: 1 - 1.
  • 122 Minuto 28 (Gol por la izquierda): putxinel.lis prenia la batuta de l'encontre al minut 28, quan en Ernesto Nieuwenbroek va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 2 - 1 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.
  • 131 Minuto 52 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de putxinel.lis pel centre va donar un gran resultat: el gol de Iker Manzo va posar el 3 - 1 al marcador.
  • 131 Minuto 62 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Leonardo de San Vicente va aprofitar per marcar el 4 - 1 a plaer.
  • 118 Minuto 74 (Gol evento especial córner peinado): putxinel.lis va aconseguir el 5 - 1 gràcies a una jugada assajada de córner en què Stéphane Gorronc, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Józef Wesołek que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 119 Minuto 80 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip putxinel.lis va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Han Ka-Fai va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 6 - 1.
  • 131 Minuto 88 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Carlos Hernán Yarza va aprofitar per marcar el 7 - 1 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 220 Minuto 13 (Ocasión de falta): Amb 13 minuts disputats, Leonardo de San Vicente gairebé va aconseguir marcar per a l'equip local amb un magnífic xut de falta, però Taeke Kreuk va fer una gran aturada quan ja es cantava el gol a les graderies.
  • 232 Minuto 79 (Ocasión por la izquierda): En Leonardo de San Vicente, en situació d'extrem esquerre, va intentar marxar del seu marcador però aquest va allargar la cama i va aconseguir robar-li la pilota netament.

REAL MACHINE FC

Goles Goles

  • 171 Minuto 16 (Gol por el centro): MACHINE agafava avantatge al minut 16 de joc en marcar el 0 - 1 després d'una sèrie de bones triangulacions, que va rematar Telmo Geraldes amb mestria.