Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Scomesse (310237) - alcala club (313111) » 100785613: T19/J3/V

Liga 100785613 Información oficial sobre el partido 100785613 en Hattrick

23.12.2006 14:00:00
Liga: Temporada 19 / Jornada 3 / V.243 (5758)

khakism4 Alineación oficial del equipo 'khakism4' en el partido 4 - 2 OS GARIMBEIROS Alineación oficial del equipo 'OS GARIMBEIROS ' en el partido
0 - 1 Ramón Pardo García (17')
0 - 2 Harold Cornish (33')
Igor Bachmann (36') 1 - 2
Hans Ulrich Tripp (53') 2 - 2
Kristjan Nukki (66') 3 - 2
Igor Bachmann (77') 4 - 2
khakism4 Alineación oficial del equipo 'khakism4' en el partido 4 - 2 OS GARIMBEIROS Alineación oficial del equipo 'OS GARIMBEIROS ' en el partido
4 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
3 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
53 % Posesión 45' 47 %
53 % Posesión 90' 47 %
Normal Táctica Normal
khakism4 Alineación oficial del equipo 'khakism4' en el partido 4 - 2 OS GARIMBEIROS Alineación oficial del equipo 'OS GARIMBEIROS ' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
khakism4 Alineación oficial del equipo 'khakism4' en el partido 2 - 1 OS GARIMBEIROS Alineación oficial del equipo 'OS GARIMBEIROS ' en el partido
Tiene suerte 1.91Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.67Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
88,3 % 0,8 % 11,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

khakism4

Goles Goles

  • 101 Minuto 36 (Gol por el centro): Els aficionats locals van tornar a confiar en el seu equip quan Igor Bachmann, després d'una genial combinació pel centre, va reduir el marcador a 1 - 2 per a khakism4.
  • 112 Minuto 53 (Gol por la izquierda): El públic va saltar d'alegria quan Hans Ulrich Tripp va enviar l'esfèrica al fons de la porteria amb una gran rematada després d'una centrada des de l'esquerra, aconseguint així el 2 - 2 al minut 53.
  • 121 Minuto 66 (Gol por el centro): khakism4 va aconseguir el 3 - 2 que desfeia l'empat quan al minut 66 Kristjan Nukki va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.
  • 131 Minuto 77 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de khakism4 pel centre va donar un gran resultat: el gol de Igor Bachmann va posar el 4 - 2 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 61 (Ocasión por la izquierda): En Igor Bachmann va controlar una pilota a la punta esquerra de l'atac de tal manera que ja va deixar enrere el defensor i entrar a l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar un fora de joc inexistent.

OS GARIMBEIROS

Goles Goles

  • 173 Minuto 17 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Ramón Pardo García va poder marcar tot sol el 0 - 1.
  • 183 Minuto 33 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 33, GARIMBA va augmentar el seu avantatge a 0 - 2, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Harold Cornish.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 71 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Anders Hellius de GARIMBA va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.