Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 726414498

Liga 726414498 Información oficial sobre el partido 726414498 en Hattrick

04.05.2024 11:45:00

Jurmala Alineación oficial del equipo 'Jurmala' en el partido 0 - 5 FK Anareta Mars Alineación oficial del equipo 'FK Anareta Mars' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 8
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 2 / 4
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 3 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
42 % Posesión 45' 58 %
40 % Posesión 90' 60 %
Presionar Nivel de táctica: 8 Táctica Normal
Jurmala Alineación oficial del equipo 'Jurmala' en el partido 0 - 5 FK Anareta Mars Alineación oficial del equipo 'FK Anareta Mars' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Jurmala Alineación oficial del equipo 'Jurmala' en el partido 0 - 4 FK Anareta Mars Alineación oficial del equipo 'FK Anareta Mars' en el partido
Tiene un resultado normal 0.27Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.12Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,4 % 0,1 % 99,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Jurmala

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 7 (Ocasión evento especial córner peinado): En una jugada assajada de córner, en Maksim Chachin va deixar passar la pilota entre les cames per tal que en Andris Pelēkais rematés tot sol, però aquest no estava al seu lloc i la jugada va acabar sense perill.

FK Anareta Mars

Goles Goles

  • 135 Minuto 24 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Quan tothom esperava el centre a l'àrea, en Noah Adolfsson va xutar directament a porteria i va marcar el 0 - 1. L'experiència és un grau!
  • 138 Minuto 34 (Gol evento especial extremo + rematador): Una de les bones centrades de Eldars Varkalis la va rematar Antonio 'Jautrītis' Giorgetti amb una magnífica volea que va fer pujar per a FK AM el 0 - 2.
  • 107 Minuto 54 (Gol evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Bruno 'Ausītis' Jurdžs va aconseguir per a FK AM el 0 - 3 al minut 54, amb un xut des de 40 metres que el porter no va poder aturar.
  • 181 Minuto 61 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Ondřej Martinák de FK AM l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 4 al minut 61 de partit.
  • 181 Minuto 64 (Gol por el centro): Arne Konterman va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 64, i va fer pujar el 0 - 5 per a FK AM.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 29 (Ocasión por el centro): Amb una sola finta, en Arne Konterman va deixar assegut al central local. Per sort, el lateral estava ben col·locat i va arribar a temps per fer-li la cobertura.
  • 281 Minuto 31 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Marius Netejoru després de 31 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Armands Svece va poder desviar-lo a córner.
  • 282 Minuto 33 (Ocasión por la izquierda): Al minut 33 Armands Svece va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Eldars Varkalis, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.