Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 703130025

Liga 703130025 Información oficial sobre el partido 703130025 en Hattrick

11.02.2023 10:00:00

A.C. Milan Alineación oficial del equipo 'A.C. Milan' en el partido 3 - 0 Juventus Sighet Alineación oficial del equipo 'Juventus Sighet' en el partido
3 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 3
1 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 3
4 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
68 % Posesión 45' 32 %
69 % Posesión 90' 31 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21 Táctica Jugar creativamente
A.C. Milan Alineación oficial del equipo 'A.C. Milan' en el partido 3 - 0 Juventus Sighet Alineación oficial del equipo 'Juventus Sighet' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
A.C. Milan Alineación oficial del equipo 'A.C. Milan' en el partido 2 - 0 Juventus Sighet Alineación oficial del equipo 'Juventus Sighet' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.68Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.02Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
A.C. Milan L Tiros lejanos Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21 480 49.249.2: clase mundial (muy bajo) 5050: clase mundial (bajo) 92.592.5: divino(+4) (muy bajo) 18.318.3: insuficiente (bajo) 3 0
9393: divino(+4) (muy bajo) 100100: divino(+5) (muy alto) 8282: divino(+1) (bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 1818: insuficiente (bajo) 1616: débil (muy alto)
Juventus Sighet V Jugar creativamente 307 32.632.6: formidable (muy bajo) 2323: aceptable (alto) 36.936.9: destacado (muy bajo) 43.443.4: brillante (alto) 3 0
4242: brillante (bajo) 3636: formidable (muy alto) 3333: formidable (muy bajo) 3939: destacado (alto) 5353: sobrenatural (muy bajo) 3535: formidable (alto)
 
Diferencia "local - visitante" (*) 173 16.6 27 55.6 -25.1 3
51 64 49 -18 -35 -19

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

A.C. Milan

Goles Goles

  • 185 Minuto 43 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Milan van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Dan 'The Lion' Iacomi va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 1 - 0 pujava al marcador.
  • 133 Minuto 44 (Gol por la derecha): Bartolomeo Reggio va incrementar l'avantatge de Milan amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 187 Minuto 64 (Gol tiro lejano): Després de 64 minuts el Milan, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Dan 'The Lion' Iacomi sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 3 - 0 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 9 (Ocasión por la derecha): Al minut 9, Lars-Börje Gustavsson arrencà un sonor "Uiiiiii" de la seva afició, quan va estar a punt d'avançar l'equip local amb un xut des de la dreta molt precís que es va estavellar a l'escaire dret de la porteria visitant.
  • 223 Minuto 41 (Ocasión por la derecha): Al minut 41 es va veure una gran oportunitat per a Milan per agafar avantatge, ja que un centre amb molta rosca des de la dreta va ser rematat amb la mà per Hugo Sieling, però tot i així el porter va reaccionar bé i va enviar la pilota a córner.
  • 287 Minuto 52 (Ocasión tiro lejano): Al minut 52 un refús amb el peu d'en Rubén Darío Azar va anar a parar als peus del Hugo Sieling que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.
  • 230 Minuto 73 (Ocasión de falta): Al minut 73, Eduardo Alexandre gairebé va augmentar el marcador del seu equip amb un fort xut de falta, però la pilota va sortir a fora per poc.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Manuel Ortíz de Milan la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 512 Minuto 42 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 42 de partit, Manuel Ortíz de Milan va rebre la segona targeta groga per una entrada sense pilota a un rival i va haver d'abandonar el partit.
  • 510 Minuto 65 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Eduardo Alexandre de Milan amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.
  • 511 Minuto 68 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 68, Melchor Lavanderos de Milan va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.

Juventus Sighet

Ocasiones Ocasiones

  • 289 Minuto 20 (Ocasión evento especial): Tothom coneixia a en Mait Vene per la seva rapidesa. Al minut 20 va intentar marxar per velocitat d'en Amir Hossein Habibi, però aquest no era pas més lent, així que va aturar el perill sense massa complicacions.
  • 237 Minuto 48 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Manoel Aracuri va realitzar una excel·lent centrada des de la seva banda, però José Aguado Orea va fer una rematada lamentable que va acabar a les mans del porter.
  • 216 Minuto 53 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Yannick Biet va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Mait Vene, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.