Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Team JiSi '06 (1370616) - Dandy de Tazmania 2 (1365742) » 665180554: T64/J13/Primera

Liga 665180554 Información oficial sobre el partido 665180554 en Hattrick

19.12.2020 14:00:00
Liga: Temporada 64 / Jornada 13 / Primera (3403)

Team JiSi '06 Alineación oficial del equipo 'Team JiSi '06' en el partido 2 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
0 - 1 Juan Luis Ghersi (33')
Cal Wolczuk (48') 1 - 1
Abolfazl Ahangari (55') 2 - 1
Team JiSi '06 Alineación oficial del equipo 'Team JiSi '06' en el partido 2 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
2 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
59 % Posesión 45' 41 %
59 % Posesión 90' 41 %
Jugar creativamente Táctica Presionar Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13
Team JiSi '06 Alineación oficial del equipo 'Team JiSi '06' en el partido 2 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Team JiSi '06 Alineación oficial del equipo 'Team JiSi '06' en el partido 2 - 0 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
Tiene un resultado normal 1.65Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.14Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,2 % 0,1 % 0,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Team JiSi '06

Goles Goles

  • 137 Minuto 48 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 48 una excel·lent centrada de Juan Antonio Rivas va arribar a Cal Wolczuk, que es va llançar en planxa i va enviar la pilota a l'escaire amb una espectacular rematada de cap, la seva especialitat, posant el 1 - 1 al marcador.
  • 123 Minuto 55 (Gol por la derecha): JiSi s'avançava al marcador al minut 55, després d'un rebot que va caçar en Abolfazl Ahangari per la banda dreta de l'atac local. El 2 - 1 va fer esclatar d'alegria els seguidors locals.

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 20 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Juan Antonio Rivas va fer una magnífica centrada, però la rematada de Cal Wolczuk va ser fluixa i innocent i el porter la va aturar sense problemes.
  • 223 Minuto 28 (Ocasión por la derecha): Al minut 28 es va veure una gran oportunitat per a JiSi per agafar avantatge, ja que un centre amb molta rosca des de la dreta va ser rematat amb la mà per Abolfazl Ahangari, però tot i així el porter va reaccionar bé i va enviar la pilota a córner.
  • 213 Minuto 34 (Ocasión por la derecha): El JiSi va treure un servei de banda a prop del córner dret molt llarg. La pilota va arribar a l'àrea petita i en Gigla Kokoiti la va pentinar, però no hi havia ningú esperant al segon pal.
  • 216 Minuto 37 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després del minut 37 en Ivan Wetzelaar ja no es va atrevir a tornar a cridar perquè li passessin la pilota: una jugada individual molt ràpida d'en Abolfazl Ahangari el va deixar sol, però la va espifiar d'una manera vergonyosa.

Dandy de Tazmania 2

Goles Goles

  • 185 Minuto 33 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Juan Luis Ghersi, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.