Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 
Banner uowod

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Rayonero (773984) - Dandy de Tazmania 2 (1365742) » 665180540: T64/J10/Primera

Liga 665180540 Información oficial sobre el partido 665180540 en Hattrick

28.11.2020 14:00:00
Liga: Temporada 64 / Jornada 10 / Primera (3403)

Rayonero Alineación oficial del equipo 'Rayonero' en el partido 1 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
Zdzisław Szczyglak (22') 1 - 0
1 - 1 José Ballestero (76')
Rayonero Alineación oficial del equipo 'Rayonero' en el partido 1 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
1 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 2 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
50 % Posesión 45' 50 %
49 % Posesión 90' 51 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 22Nivel de táctica: 22 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 23Nivel de táctica: 23
Rayonero Alineación oficial del equipo 'Rayonero' en el partido 1 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Rayonero Alineación oficial del equipo 'Rayonero' en el partido 1 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
Tiene un resultado normal 1.04Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.67Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
60,6 % 14,6 % 24,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Rayonero

Goles Goles

  • 124 Minuto 22 (Gol de penalti): Al minut 22 l'àrbitre va premiar Rayonero amb un penal, tot i les enèrgiques protestes dels visitants. Zdzisław Szczyglak va enganyar el porter i va fer pujar al marcador el 1 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 24 (Ocasión tiro lejano): Al minut 24 un refús amb el peu d'en Juan Antón Signau va anar a parar als peus del Philippe Court que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.
  • 207 Minuto 25 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Rayonero va ser a punt de marcar al minut 25, quan el seu jugador Philippe Court va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.
  • 287 Minuto 52 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Antonio Jesús Ulloa ja els havia advertit que el porter contrari, en Juan Antón Signau, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.
  • 234 Minuto 73 (Ocasión de penalti): Al minut 73 l'àrbitre va castigar unes mans d'un jugador visitant dins de la seva pròpia àrea amb penal. En Zdzisław Szczyglak, que s'havia guanyat el dret a xutar els penals gràcies al seu encert als entrenaments, a l'hora de la veritat es va cagar a les calces i va fer un xut ben escarransit.

Dandy de Tazmania 2

Goles Goles

  • 185 Minuto 76 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Tazmania van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en José Ballestero va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 1 - 1 pujava al marcador.