Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

osete (1593984) - Mister Cintita (47514) » 611097354: T54/J5/III

Liga 611097354 Información oficial sobre el partido 611097354 en Hattrick

30.09.2017 14:00:00
Liga: Temporada 54 / Jornada 5 / III.8 (3415)

osete Alineación oficial del equipo 'osete' en el partido 0 - 6 Mister Cintita Alineación oficial del equipo 'Mister Cintita' en el partido
0 - 1 Giancarlo Landorno (10')
0 - 2 Ionică Bologa (24')
0 - 3 Niklas Dyhr (29')
0 - 4 Aurken Ernialde (38')
0 - 5 斉希 (Itsuki) 草野 (Kusano) (59')
0 - 6 Gian Luca Teani (61')
osete Alineación oficial del equipo 'osete' en el partido 0 - 6 Mister Cintita Alineación oficial del equipo 'Mister Cintita' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
osete Alineación oficial del equipo 'osete' en el partido 0 - 4 Mister Cintita Alineación oficial del equipo 'Mister Cintita' en el partido
Tiene un resultado normal 0.24Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.86Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,4 % 0,1 % 99,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

osete

Ocasiones Ocasiones

  • 286 Minuto 41 (Ocasión de tiro libre indirecto de contra): Per tal d'evitar un contraatac perillós, l'encarregat del material va sortir corrents des de la banqueta i va enviar la pilota a la graderia. L'àrbitre, tal com marca el reglament, el va expulsar i va assenyalar tir lliure indirecte. En Igor Kuszyński va demostrar no saber-se el reglament, ja que va marcar fent un xut directe. L'àrbitre, que tenia la mà alçada marcant tir lliure indirecte, va anular el gol.

Eventos clima Eventos clima

  • 303 Minuto 37 (Evento clima: sol, OK técnico): Quina calor que feia! Tanmateix, a Nenad Cvetković no li va importar gens ni mica.

Mister Cintita

Goles Goles

  • 171 Minuto 10 (Gol por el centro): Amb 10 minuts jugats, Giancarlo Landorno de Cintita va penetrar pel mig i, amb molta calma, va posar els visitants per sobre en el marcador amb un 0 - 1.
  • 183 Minuto 24 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 24, Cintita va augmentar el seu avantatge a 0 - 2, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Ionică Bologa.
  • 182 Minuto 29 (Gol por la izquierda): Al minut 29, els visitants es van col·locar 0 - 3 per sobre quan Niklas Dyhr va aprofitar un servei des de l'esquerra, i va marcar amb una espectacular mitja tisora.
  • 183 Minuto 38 (Gol por la derecha): Al minut 38, un xut de Aurken Ernialde des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 0 - 4 i el públic s'enfadava.
  • 185 Minuto 59 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 59 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Cintita. A fi d'aconseguir el 0 - 5, van tocar-la en curt per tal que 斉希 (Itsuki) 草野 (Kusano) xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 180 Minuto 61 (Gol de falta): Gian Luca Teani va incrementar l'avantatge a 0 - 6 per a Cintita gràcies a un preciós llançament de falta directa que va fer inútil l'estirada del porter rival.

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 16 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Aurken Ernialde estava en un especial estat de gràcia, i això es va veure sobretot quan va fer una magnífica centrada que Leonardo Rodríguez Gómez, als 16 minuts, va fallar per ben poc.
  • 282 Minuto 89 (Ocasión por la izquierda): Giancarlo Landorno, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 89 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Cintita va quedar sense poder incrementar el seu marcador.