Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Sporting Cacerolas FC (775610) - Merkava (436214) » 320730810: T33/J13/III

Liga 320730810 Información oficial sobre el partido 320730810 en Hattrick

18.06.2011 14:00:00
Liga: Temporada 33 / Jornada 13 / III.8 (3415)

Sukita Dragons Alineación oficial del equipo 'Sukita Dragons' en el partido 4 - 2 Merkava Alineación oficial del equipo 'Merkava' en el partido
0 - 1 Javier Romeu (7')
0 - 2 Beneharo Balboa (19')
Aad Santcroos (32') 1 - 2
David Kullenhult (51') 2 - 2
Genís Rubio Escudero (77') 3 - 2
Alberto Doblas (80') 4 - 2
Sukita Dragons Alineación oficial del equipo 'Sukita Dragons' en el partido 4 - 2 Merkava Alineación oficial del equipo 'Merkava' en el partido
4 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 3
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
49 % Posesión 45' 51 %
52 % Posesión 90' 48 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 17Nivel de táctica: 17
Sukita Dragons Alineación oficial del equipo 'Sukita Dragons' en el partido 4 - 2 Merkava Alineación oficial del equipo 'Merkava' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Sukita Dragons Alineación oficial del equipo 'Sukita Dragons' en el partido 3 - 2 Merkava Alineación oficial del equipo 'Merkava' en el partido
Tiene un poco de suerte 3.02Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.70Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
69,9 % 7,9 % 22,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Sukita Dragons

Goles Goles

  • 103 Minuto 32 (Gol por la derecha): L'afició local es va animar quan Aad Santcroos va guanyar la partida al porter rival amb una rematada després d'una centrada des de la dreta, que permetia als locals de reduir diferències: 1 - 2.
  • 111 Minuto 51 (Gol por el centro): Per fi, el públic va saltar de la cadira quan en David Kullenhult va superar el porter rival després de rebre una gran passada en profunditat pel centre. Sukita empatava el partit, 2 a 2, al minut 51.
  • 122 Minuto 77 (Gol por la izquierda): Al minut 77 l'equip local va aprofitar un espai per l'esquerra i va marcar el 3 - 2. L'autor del gol per a Sukita va ser Genís Rubio Escudero.
  • 133 Minuto 80 (Gol por la derecha): Sukita va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Alberto Doblas va poder fer el 4 - 2 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.

Ocasiones Ocasiones

  • 289 Minuto 66 (Ocasión evento especial): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Alberto Doblas va fer una ràpida incursió per banda. Però es va quedar amb cara de tòtil quan en José Javier Montalvo el va superar en velocitat, pispant-li la pilota.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 67 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Genís Rubio Escudero de Sukita es va emportar una amonestació al minut 67 per provocar un rival.

Eventos clima Eventos clima

  • 306 Minuto 47 (Evento clima: sol, K.O. rápido): En Aurelian Cărbunaru maleïa els dies de forta calor, perquè sabia que afectava al seu rendiment.

Merkava

Goles Goles

  • 171 Minuto 7 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 7, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Javier Romeu es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.
  • 119 Minuto 19 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): José Pérez va treure un córner llarg cap al segon pal que en Beneharo Balboa, un gran especialista del joc aeri, va rematar de cap per a aconseguir el 0 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 34 (Ocasión por el centro): Javier Romeu quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Antonio Riquelme, però la pilota va topar amb el travesser.
  • 261 Minuto 79 (Ocasión por el centro): Merkava va tenir l'empat a l'abast de la mà quan Javier Romeu es va trobar sol davant del porter, però el seu xut va topar amb el travesser.